zaterdag 9 maart 2024

We leustere nor de Vr☼uwe...

Listen to the W☼men...



(pic 11*k*)


uitgezonden 07.03.2024 in De Muziekdoos op Radio Centraal 106.7 FM (Antwerp)

enj☼y
*(☼♥☼)*

.

Koko Taylor - I'm a Woman

Nina Simone – Another Spring

Betty Mabry - Get Ready for Betty

Ivor Cutler and Linda Hirst - Women of the World

Nina Hagen – United Women of the World

Julie Driscoll, Brian Auger & The Trinity - Season Of The Witch

Alderson – I am the Moon

Bonnie Burns – Ophelia, How my mama found her papa

Lauryn Hill - To Zion

Lisa Fischer – How Can I Ease the Pain

Tina Turner ft. Lisa Fischer – It's Only Rock 'N' Roll (But I Like It)

Yoko Ono - Yes, I'm A Witch

KRAS – She's Your Dog

Aretha Franklin And The Eurythmics - Sisters Are Doin' It For Themselves

Djuna Keen – Metamorfose 2

Nini Music – LongMa

Gazelle Twin - Fear Keeps Us Alive

Fatal Microbes - Violence Grows

Sara Vaughn – Mean to Me

Édith Piaf - La Vie en Rose

Madeleine Peyroux -- Getting' Some Fun Out of Life

Courtney Yasmineh – My New Found Freedom

Bikini Kill – Rebel Girl

,

herbeluister / listen: https://www.mixcloud.com/straatsalaat/we-luisteren-naar-de-vrouwen/

..

https://demuziekdoos.blogspot.com/


.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten