vrijdag 29 november 2013

☼range c☼☼ckings


with My Darling(s) Clementine(s) in the Shady Gr☼ve(s)...


Uitgezonden 28.11.2013 in De Muziekdoos op Radio Centraal 106.7 (Antwerp)
☼ccupied every thunderday 14 - 16 u (☼r l☼nger)

enj☼y
*(☼♥☼)*

Sweet Emma Barrett - Bill Bailey
Memphis Minnie - Hoodoo Lady
Koko Taylor & Willie Dixon - Insane Asylum
The Sonics – Cinderella
Minutemen - This Ain't No Picnic
Kenji Minogue – Alwadamehetten
My Darling Clementine - No Heart in this Heartache
My Darling Clementine - King of the Carnival (live in de studio)
My Darling Clementine - Departure Lounge (live in de studio)
Lucinda Williams & Elvis Costello - Jailhouse Tears
Elvis Costello - Sweet Dreams
My Darling Clementine – That's All It Took (George Jones) (live in de studio)
Shovels and Rope - Lay Low
My Darling Clementine - Unhappily Ever After
De Bossen - Short Short Story
My Darling Clementine – Goodbye Week (live in de studio)
Twilight Hotel - Impatient Love
Shovels and Rope – Birmingham
Cracker Cats - Shady Grove
My Darling Clementine - No Matter What Tammy Said (I Won't Stand By Him)
Jake Belows - New Ocean
Daniel Johnston - True Love Will Find You In The End
Eamonn Dowd - Don't Let Me Fall
The Fall - Big New Prinz


http://www.mixcloud.com/straatsalaat/range-cckings/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten